CV - de basis

Trainer: Annemiek de Dood
 Annemiek de Dood

Over de workshop
Weet je dat werkgevers vaak eerst naar je CV kijken en dan pas naar je motivatiebrief? In deze online voorlichting maak je kennis met het opstellen van een CV waarin je jouw ervaring en kwaliteiten authentiek presenteert. Je krijgt een idee van waar werkgevers op letten om te beslissen of je geschikt bent voor de functie. Ook krijg je tips en advies om te laten zien wat je in huis hebt. Daarmee vergroot je de kans dat de werkgever je uitnodigt voor een gesprek.

Over de trainer - Annemiek de Dood
Mijn naam is Annemiek de Dood, een gedreven Loopbaanadviseur en Trainer met meer dan 15 jaar werkervaring in dit vakgebied. In mijn dagelijkse werk aan de UvA adviseer en coach ik studenten, alumni en aankomende studenten. Dat betekent dat ik hen begeleid naar een passende studie of baan die past bij hun persoonlijke ambities en talenten. Ik wens dan ook iedereen een goed studie- en loopbaanperspectief. Daarnaast verzorg ik voorlichtingsbijeenkomsten op het gebied van solliciteren zoals CV, Sollicitatiebrief, LinkedIn en Netwerken. Tijdens het spreekuur van het UvA Student Careers Centre begeleid ik studenten die vragen hebben over studie- en loopbaan gerelateerde onderwerpen.

Registration for this session has closed.